"CHIPTUNING" - INACZEJ MODYFIKACJA STEROWNIKA SILNIKA W CELU UZYSKANIA WIĘKSZEJ MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO. OFERTA PRZEDSTAWIA ZAKRES PRAC ELEKTRONICZNYCH.
Modyfikacja sterownika ECU silnika w celu uzyskania większej mocy i momentu obrotowego. (Bez modyfikacji mechanicznych)
Modyfikacja sterownika TCU automatycznej skrzyni biegów w celu zoptymalizowania pracy. Zmiana punktów przełożeń, reakcja redukcji, czas zmiany biegów itp.
Wyprogramowanie działania i diagnozowania systemu filtra cząsteczek stałych (DPF). Często stosowane podczas modyfikacji silnika. Również rańsze i efektywniejsze rozwiązanie podczas awarii filtra.
Wyprogramowanie działania i diagnozowania sytemu recyrkulacji spalin. Często stosowane podczas modyfikacji silnika. Również tańsze i efektywniejsze rozwiązanie podczas awarii EGR.
Usuwanie systemu Adblue – rozwiązanie stworzone dla właścicieli samochodów, którzy chcą zrezygnować z drogiego w utrzymaniu elementu w swoim pojeździe.
Wyprogramowanie działania i diagnozowania sytemu klap wirowych w kolektorze ssącym. Często stosowane podczas modyfikacji silnika lub uszkodzeń kolektora ssącego.
Wyłączenie modułu start-stop polega na zablokowaniu automatycznego wyłączania i włączania silnika podczas postoju.
Strzały z wydechu, Crackle, lub pop bangs to popularne nazwy efektu dźwiękowego polegającego na strzałach z wydechu.
Jest to bardzo przydatne rozwiązanie w przypadku usunięcia poszczególnych kodów błędów z systemów elektronicznych.
Torque Monitoring System (TMS) to system monitorowania momentu obrotowego silnika w samochodach. Usunięcie monitorowania momentu odblokuje potencjał silnika.
Wyłączenie sondy lambda - często stosowane podczas modyfikacji układu wydechowego lub uszkodzenia katalizatora.