jak tu zaglądasz, to znaczy że interesuje Cię

CHIP TUNING

ODKRYJEMY PEŁEN POTENCJAŁ TWOJEGO SAMOCHODU

CO OSIĄGAMY?

WIĘCEJ MOCY SILNIKA 40%
WYKORZYTANIE PONTENCJAŁU SILNIKA 90%
SPALANIE 30%

CO TO JEST, JAK DZIAŁA?

CHIPTUING
mODYFIKACJE

Inżynierowie projektujący silniki spalinowe pozostawiają „pewną” rezerwę momentu obrotowego jak i mocy którą dzięki chip tuningowi możemy wykorzystać, Modyfikacja wykonana w optymalny i bezpieczny sposób nie wpływa na żywotność jednostki napędowej

W JAKIM CELU CHIP TUNING

OPRÓCZ ZWIĘKSZENIA MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA MA WPŁYW RÓWNIEŻ NA INNE ASPEKTY UŻYTKOWANIA SAMOCHODU M.IN.:

CO MOŻEMY WYKONAĆ
ECU I TCU

polega na odczycie i indywidualnej modyfikacji oprogramowania sterującego pracą silnika w celu uzyskania optymalnych i bezpiecznych parametrów jego pracy

Pomiar na hamowni jest istotnym elementem chip tuningu gdyż dzięki niej możemy sprawdzić kondycje naszego silnika przed modyfikacja a także zweryfikować przyrost po indywidualnej modyfikacji bądź skorygować powstałe niedoskonałości w przebiegu mocy i momentu obrotowego.  

Modyfikacja automatycznych skrzyni biegów w celu polepszenia osiągów i elastyczności jazdy.

Opcja skierowana do użytkowników aut z silnikiem benzynowym. Polega na aktywacji strzałów z wydechu po odpuszczeniu gazu. Warto dodać, iż do uwydatnienia strzałów warto pomyśleć o modyfikacji układu wydechowego.

Opcja ta nie jest możliwa we wszystkich autach. W celu potwierdzenia możliwości wykonania takiej opcji prosimy o kontakt poprzez formularz na stronie.

Twarde odcięcie obrotów tzw. popcorn. Opcja dostępna zarówno dla samochodów z silnikiem diesela jak i benzynowym.

Opcja ta nie jest możliwa we wszystkich autach. W celu potwierdzenia możliwości wykonania takiej opcji prosimy o kontakt poprzez formularz na stronie.

Po usunięciu klap w kolektorze ssącym koniecznym jest usunięcie ich z logiki komputera silnika, aby uniknąć spadków mocy oraz błędów i kontrolki silnika check engine.

Po usunięciu przepustnicy TVA koniecznym jest usunięcie jej z logiki komputera silnika, aby uniknąć spadków mocy oraz błędów i kontrolki silnika check engine.

We współczesnych samochodach komputer silnika zarządza sterowaniem silnika i jego podzespołów. W celu znalezienia problemu na przeciw wychodzi diagnostyka komputerowa. Polega ona na podłączeniu specjalnego komputera diagnostycznego do sterownika naszego pojazdu.

Usługa ta pozwala dowiedzieć się, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się samochód, czy parametry otrzymane odbiegają od zadanych a także czy i gdzie występują usterki oraz jakie są ich przyczyny, by następnie trafnie je usunąć.

Usuwanie filtra DPF z sterownika silnika. Na życzenie klienta wykonujemy również demontaż DPF z układu wydechowego.

Usuwanie zaworu EGR z sterownika silnika.

Usuwanie AdBlue z sterownika silnika.

Usuwanie funkcji start stop z sterownika silnika.

Wiele nowych aut jest zablokowane elektronicznie, aby nie pojechać szybciej pomimo możliwości sprzętowych.

Usługa polega na usunięciu limitera prędkości maksymalnej.

Usuwanie DTC polega na usunięciu niechcianych błędów z sterownika silnika, przykładowo po odłączeniu egr, fizycznie pozbywając się elektroniki nie chcemy aby świecił nam check engine.

Wyłączyć można każdy niechciany błąd znajdujący się w sterowniku silnika.

Usuwanie sondy labda, nox, o2 z sterownika silnika.

Naprawa dawki startowej w silnikach diesel’a. Zdarza się, że auta szczególnie z grupy VAG mają często problem z rozruchem na ciepłym silniku.

Jesteśmy w stanie naprawić problem z odpalaniem Twojego diesel’a poprzez modyfikacje map startowych.

TU MOŻESZ ZOBACZYĆ PRZYKŁADOWE
PRZYROSTY MOCY TWOJEGO SAMOCHODU